2012. április 13., péntek

Színfogó



Már nagyon régen használom és szinte nincs olyan mosás, amihez ne dobnék egyet. A férjem szerint már függő vagyok, mert képes vagyok a jó áron beszerezhető Színfogóért megkerülni az egész várost, hogy jó áron hozzájussak, mert egyébként egy-két drogériában, multiban horror áron képesek lennének eladni. Ezen a héten csütörtökig akciós a 20 darabos kiszerelés a Penny Marketben, mindössze 849 Forintért vihető haza. Egyes helyeken 750 körül van a 10-es kiszerelés, úgyhogy ma átbicikliztem a fél városon, hogy két doboz hazajöhessen velem és így negyven mosásig nyugodt vagyok.
A Színfogóról azt illik tudni, hogy egy fehér papírlap, ami negatív töltéssel van ellátva, és magához szívja a kioldódott festékrészecskéket a mosás során, így a ruhák nem egymást színezik meg, hanem a papírlapot. Ha viszont megtömjük a mosógépet, akkor előfordulhat baleset, mert nem tud a ruhák között szabadon mozogni és összegyűjteni a festékrészecskéket. (Saját tapasztalat...) Az innováció során, mert ez is fejlődik, nem csak a kutyafogkefe, többféle változatot kitaláltak, amelyeket részletesen itt találunk. Röviden pedig van a normál, eldobható Színfogó, az öblítős változat, ami nekem egyáltalán nem jött be, mert nem lehetett érezni a ruhákon az öblítő illatot, valamint kifejlesztették már a többször használhatót, de Pocokfalván még nem akadtam rá, illetve vannak az oxigénnel dúsított folteltávolítós Színfogók, amelyek nekem már nagyon hibridnek tűnnek. És amikor ötletekben nincs hiány egy ötletelő team-ben, akkor kitalálják a fehérítős Színfogót, a fekete ruhákhoz ajánlott színmegújító Színfogót, valamint a fertőtlenítő és folteltávolító kombót. A cég által gyártott rozsda- és tollfoltok eltávolítására használható Folt Doktorra viszont nagyon kíváncsi lennék, mert hoztam már haza úgy ruhát a turiból, hogy itthon vettem rajta észre a rozsda- vagy tollfoltot. A következő expedícióm célja ez lesz, hogy addig nem állok meg, amíg ilyet nem találok és ki nem próbálom.

A bal oldali Színfogó fekete ruhák között, míg a jobb oldali piros és rózsaszín ruhák között volt.

Azt is el kell mesélnem, hogy egyszer bűnbe estem és bevásároltam a Rossmann saját márkás Domol színfogó kendőjéből, ami nem igazán volt jó választás, így utólag megtapasztalva. Hiába olcsóbb, sajnos nem ér annyit. A ruhák itt-ott foltosak lettek, foltoldóval és hipóval tudtam csak eltüntetni a baleset nyomait, így szemlesütve visszatértem a Dylon Színfogóhoz és bocsánatot kértem a hűtlenségem miatt, aminek megfizettem az árát busásan mind időben, mind pénzben. Ebben az esetben nem igaz, hogy ami olcsóbb az is ugyanolyan jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése