2012. április 14., szombat

Glamour Napok 2012 tavasz


Mint minden évben, immáron lassan hagyomány nálunk, hogy a Glamour-napon megyünk vásárolni, mert azt hisszük, hogy azzal a 20 %-os (olykor több százalékos) engedménnyel váltjuk meg a világot, illetve hagyjuk kövéren a pénztárcánkat. Már egy ideje viszont rájöttem arra, hogy ha akciós termékeket veszek, akkor sokkal nagyobb árengedményt tudok megcsípni, mint ezen a három napon összesen. Ami nagy csalódás volt idén tavasszal, hogy sem a H&M, sem a Douglas, sem a Deichmann, sem a Humanic nem volt hajlandó beszállni a buliba, így náluk csak egy-két ember lézengett, mivel mindenki inkább a tülekedős, egymás kezéből ruhakiszakítós üzleteket részesítette előnyben. Persze a férfiak türelmesen vártak az üzlet előtt papírtáskákkal körbeaggatva, vagy esetleg a próbafülkéknél osztották az észt asszonyaiknak, hogy mit vegyenek meg, illetve mi az, ami nem annyira előnyös nekik, persze mindezt virágnyelven, burkoltan megfogalmazva. Egyszóval nekem kicsi csalódás volt most ez a shopping-hétvége, mert amit szerettem volna az pont nem volt kuponos. De azért megvigasztalódtam egy-két igazán akciós kabáttal, nadrággal és pulóverrel, mert nehogy olyan legyen már, hogy pont én nem veszek semmit a tavasz elején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése