2012. április 17., kedd

Garnier BB Cream

Szinte minden magazin, ami mostanában megfordult a kezemben tartalmazta azt a kis 'szasét', ami ezt a terméket próbálta népszerűsíteni. De mivel én hű vagyok a bevált dolgokhoz és nehezen tudok váltani, így nagy jelentőséget nem tulajdonítottam ennek terméknek. Viszont az eddig általam az egekig emelt Juvena Tinted Deliner színezett, fényvédő faktoros nappali krémemtől búcsút kellett vennem és nemcsak gazdasági szempontok miatt, hanem mert egyelőre nem lesznek kaphatóak a Juvena készítmények Magyarországon. Ezután gyorsan hiánypótlást kellett eszközölnöm, így jutott eszembe, hogy nagyon reklámozzák ezt a krém-alapozó variációt, így hát kipróbáltam. Szinte ugyanazt a hatást értem el vele, mint az elődjével annyi különbséggel, hogy az ára töredéke volt. A dm-ben vettem meg, 1999 Ft-ért a és -15 % vásárlás végösszegi kedvezménnyel mondhatni jó áron csíptem meg. Két színben vásárolható meg, világos és normál bőrűek számára készítették/színezték a krémet. Alapjában egy sűrű alapozó képzetét kelti, amikor kinyomjuk a tubusból, de azt arcon szétkenve - gondolom a bőr hőmérsékletének hatására - azonnal egy könnyű hidratáló krém hatását kelti. Bővebben itt olvashatunk a krém tulajdonságairól. Természetesen az olajos hatást nem szeretem, így ennek a tetejére is tettem kőpúdert, de aki fénylő, friss bőrt szeretne, az hagyhatja így is. Az a BB Cream szerencséje, hogy nem vakolatként fed, hanem természetesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése