2012. április 9., hétfő

The Beginnings

Mint mindennek, ennek a blognak is el kell kezdődnie valahol. Volt bőven inspiráció, ami miatt létre kellett jönnie. A blogolásban már jártasnak mondhatom magam, mert egy ideje űzöm ezt az 'iparágat'. Van babás blogom, gasztro blogom és házépítős blogom. De ez itt most másról fog szólni. Rólam. És az érzéseimről. Tapasztalataimról. Élményeimről. Mindennapi életemről (már amennyiben időm engedi). Lesz szó ruhákról, cipőkről, szépségápolásról, kozmetikai cikkekről, házépítésről (de csak érintőlegesen), lakberendezésről, virágokról, gyümölcsökről és zöldségekről, fotózásról, szintén érintőlegesen gyermeknevelésről, bio- és öko-dolgokról, újságokról, könyvekről, zenéről, filmekről, a bürokrácia útvesztőiről, divatról, hajviseletről, varrásról, ici-pici főzésről, mosásról, takarításról, napirendekről, turiról és ami még jön. Vagyis arról, amivel találkozok nap, mint nap, illetve ami szembe jön velem az utcán. Mert a téma az utcán hever.

Magamról csak annyit tartok fontosnak megosztani, hogy harmincas éveimben járó, házas nő vagyok. Egy 21 hónapos kislány Édesanyja vagyok, de ennyinél nem állunk meg. Belevágtunk egy házépítésbe, így napjaimat az is kitölti. Angolul és spanyolul tanulok, valamint állandóan képzem magam a szürkeállományom megóvása érdekében. Nincs sok szabadidőm, de azt próbálom érdekesen és hasznosan eltölteni, valamint a köz (de legfőképp a családom) érdekét szolgálni. Azért remélem mondok valakinek valami újat.

És hogy miért éppen most tartottam fontosnak elindítani ezt a blogot? Valaki Újévkor tesz fogadalmat, nekem ez most Húsvétra jött össze. Mindenképpen szerettem volna magamra több időt szánni, mert úgy éreztem, hogy kezdek sekélyes lenni és nem csak a magam szórakoztatására, hanem megosztva ezt másokkal is.

Spring inspiration

Fotó: google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése