2012. április 16., hétfő

Spring Tree ~ Tavasz Fa



A húsvéti tojás fáról igencsak lekéstem, így azt majd jövőre villantom meg. De viszont találtam nagyon jópofa tavasz fát a Pinterest jóvoltából, illetve az Everyday Mom Ideas blog oldalán. Annyit változtattam a dolgon, hogy nem színes drótot, hanem zsenília dekor szálakat használtam. Sokkal dekoratívabb, de nehezebb beragasztani a két papír közé. Végül a faág törzsét, ahová nem került dekor szál zöld temperával lefestettem, így egységesebb lett az egész.

Az elkészítése pedig pofon egyszerű.
1. Keresni kell egy ágas-bogas faágat, ami jól metszhető a végén.
2. Keresni kell a háztartásban színes csomagolópapírokat (lehetőleg ne karácsonyit!), ha épp nincs otthon, akkor be kell fektetni néhány ívre. Később is jó lesz csomagolni, elfér.
3. Kb. 15 cm hosszúakra kell vágni a zsenília dekort, amit szintén papírboltban lehet beszerezni kb. 130 Ft-os egységáron. (30,5 cm hosszú, 10 db/csomag). A szivárvány minden színében van, így a bátrabbak bevállalósabbak is lehetnek.
4. Kétféle sablont kell készíteni vastag kartonból, egy nagyobbat és egy kisebbet. Ezeket a sablonokat kell átrajzolni a csomagolópapírra. Én negyven darab levélkét készítettem, így nyolcvan darabot kellett kivágnom. Ez a dolog legunalmasabb részre.
5. Összeragasztásnál vigyázni kell rá, hogy ne nyíljon szét egymástól a papír, így némi mechanikai nyomással kell rögzíteni. (Szótárak alkalmatlanok a nyomásra, így marad az ujjunk.)
6. Végül rá kell tekergetni a kész levélkéket a faágra. A kimaradt ágvégeket metszőollóval le kell metszeni.
7. Egyéni elbírálás alapján festhető és természetesnek is hagyható a fatörzs.
8. Lehet örömködni a csinos kis tavasz fának egészen a nyár kezdetéig, akkor más meglepetéssel készülök.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése