2012. április 19., csütörtök

Amikért megőrülök

Igen, engem is utolért a balerina-láz. Mármint a szó cipő értelmében. Soha nem gondoltam volna úgy három évvel ezelőtt, hogy ezek a darabok mennyire kényelmesek, csinosak és manapság még trendik is. Akkoriban csakis kizárólag magassarkú cipőkben voltam hajlandó sanyargatni a lábaim a napjaim nagy részében. Bevallom őszintén, hogy a kismamaságom utolsó etapjában igencsak ezeket részesítettem előnyben lévén, hogy tavaszra-nyárra esett a dolog. Nem kellett aggódnom, hogy nem fér bele a lábam, vagy beledagad, mert ezek bármilyen hihetetlen, de minden lábra illenek. Az már más kérdés, hogy az ortopéd orvosok annyira nem részesítik előnyben a várandósság alatt, mert szerintük nagy terhet nyom a gerincre. Ha ők cipelnének +10-20 kilót biztosan máshogy vélekednének. A praktikum miatt, hogy csak belebújok és már rohanok is - kicsit olyan, mint a wash and go sampon, csak take on and go lehetne a neve - a mai napig nagyon szeretem őket. A jövő havi beruházásom biztosan a következőek közül lesz, már alig várom, hogy kiválaszthassam, de szívem szerint mindet megrendelném. Hjajj, ha nyernék a lottón... Lelőhelyük természetes ismét az e-bay.

Az idei trendhez, vagyis a pasztell árnyalatokhoz, fagyi színekhez vagy sorbet színekhez nagyon passzolnak ezek a kis cipők.


Ezeket pedig az igazán színes nyári ruhákhoz tudom elképzelni. Akár több színt is variálhatunk egy öltözeten belül.

És az áruk... Mind $20 alatt van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése