2012. augusztus 7., kedd

Balea Young táska

Szégyen szemre eltűntem, de magam mentegetésére legyen mondva okom volt rá. Először is kismama lettem újra és még egy építkezésbe is belefogtunk, így időm mindenre van, csak éppen arra nincs, amire szeretném.

Ma viszont fotórendelő szofter letöltés közben nézelődtem a dm oldalán, ahol megtaláltam ezt a jó kis 10 pontos táskát, amit augusztus 9-től lehet beszerezni a dm üzletekben. Én megyek egyért, de lehet, hogy végül kettő jön haza. Nagyon szeretem az ilyen ökonak mondott táskákat, mindenhol tartok belőlük. A konyhában, a táskában, az autóban, a babakocsiban. Általában azokban az üzletekben ahol vásásrolni szoktam már ismernek, hogy nem kérek szatyrot, mert mindig van nálam. Erősebbek, moshatóak (már amelyik), szebbek és tényleg kis odafigyeléssel mindig kéznél vannak.


És ha egy kicsit figyelmesebben nézelődünk az oldalon, akkor megtalálhatjuk a letölthető és kinyomtatható -15 %-os vásárlás végösszegi kupont is, ami szintén augusztus 9-től használható fel. Igaz, 4000 Ft feletti vásárlásnál váltható be, de a mai árak mellett gyorsan összepörög ez az összeg. Viszont arra figyeljünk, hogy augusztus 11-ig lehet beváltani a kupont, a táskáért pedig a készlet erejéig lehet menni. 

Kupon lelőhely:

1 megjegyzés: