2012. augusztus 28., kedd

Amit a Tesco-s cseréről tudni illik!

Hétvégén sikerült beszereznem a fent nevezett hipermarketben egy tankini felsőt és alsót. Akkora szerelem lett, hogy tegnap újra próbálkoztam és hazahoztam egy felsőt, ugyanabban a méretben, de sajnos valahogy a szabása mégsem olyan volt, kicsi lett, így ma délelőtt visszamentem, hogy kicseréltessem.
Az infó pultnál nagyon kedvesen mondta a hölgy, hogy sajnos fehérneműt és fürdőruhát nem áll módjukban kicserélni, ami valamilyen szinten érthető is, hiszen azért van a próbafülke, hogy ott próbáljuk fel és ha nem jó, akkor tudjunk méretet választani. Viszont gyermekkel, aki folyamatosan ki-be pattog a bevásárlókocsiból nem olyan egyszerű vásárolni és/vagy próbálni, pláne nem gondoltam volna, hogy ugyanaz a méret kicsi lesz. Egyszóval a hölgy annyit súgott, hogy nincs-e rajta valamilyen minőségi kifogás, mert akkor lehet róla szó. (Ez egyébként ki is van írva!) Mondtam, dehogynem! Éppen három helyen lóg a varrása, ami igazából csak esztétikai hiba, de fogjuk rá, hogy minőségi hiba. Hívta a felettesét, aki éppen tegnap a kasszánál előttünk állt a sorban és végignézte a küzdelmet a lányommal, hogy hogyan próbálom civilizált körülmények között a bevásárlókocsiban tartani. Az úr ennek ellenére nem volt túl szívélyes és közölte ugyanazt, hogy nem cserélhetnek, sajnálja! Ekkor már a hölggyel karöltve mindketten állítottuk, hogy de minőségi kifogásom van és nem tudtam figyelmesen megnézni, mert tegnap gyerekkel voltam. (Itt jött volna a "Nem emlékszik?!" kérdés.) Ő is megvizsgálta az anyagot és a kilógó cérnákat, majd konstatálta, hogy bizony tényleg minőségi hibás, és mivel csak felső, valamint nem az árát kérem vissza, hanem cserét szeretnék, akkor ám legyen. Viharsebességgel mentem az egy számmal nagyobb tankini felsőért és már meg is oldódott a probléma. Most nem azt mondom, hogy ha cserélni szeretnénk valamit, akkor minden esetben füllentsünk, vagy machináljunk a termékkel, de néha jól jöhet a rafinéria...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése